gReekNET :  web 2.0 is here

BMW M3 GT4, sheer driving pleasure

Ετικέτες ,

BMW M3 GT4

BMW M3 E46 CSL, ίσως ότι καλύτερο βγήκε ποτέ από την Βαυαρική εταιρία από άποψη οδηγικής απόλαυσης. Δυστυχώς, η παράδοση δεν θα συνεχιστεί και στην E92 παρά τις αντίθετες φήμες που είχαν κυκλοφορήσει αρχικά. Για την ακρίβεια, λόγω κόστους και οικονομικής κρίσης, τα golden boys των Βαυαρών αποφάσισαν πώς μία CSL θα ήταν ζημιογόνα για την εταιρία και έτσι δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή.

Αυτό ήταν το πρώτο χτύπημα στους πραγματικούς φίλους της BMW. Μετά ήρθαν τα δύο turbo SUV made by M division και τους έκανε να πιστεύουν ότι αν θέλουν “sheer driving pleasure” πρέπει να στραφούν κάπου αλλού. Ο M. Segler όμως, υπεύθυνος του M Division, ανέφερε ότι η M3 GT4 είναι πολύ κοντά στην παραγωγή.

Το αυτοκίνητο λίγες ομοιότητες έχει με την “καθημερινή” M3 E92. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός V8 4 λίτρων τροποποιημένος για να βγάζει ακόμα περισσότερα άλογα από τα 420. Φυσικά, το κιβώτιο ταχυτήτων ενισχύθηκε για να μπορεί να ανταπεξέλθει στην σκληρή χρήση και στην επιπλέον δύναμη. Το βάρος μειώθηκε αφού μέσα δεν υπάρχουν περιττές πολυτέλειες όπως πίσω καθίσματα, κλιματισμός και ηχοσύστημα.

Η ανάρτηση αντικαταστάθηκε και την νέα την ανέλαβαν οι ειδικοί της Ohlins εξασφαλίζοντας το καλύτερο δυνατό κράτημα για την M3 GT4. Και επειδή motorsports can be dangerous, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με roll cage για την μέγιστη δυνατή ασφάλεια του οδηγού. Τα καθίσματα είναι bucket ενώ έχουν γίνει βελτιώσεις και στην αεροδυναμική για μειωμένες αντιστάσεις και καλύτερες επιδόσεις.

Με λίγα λόγια, η BMW M3 GT4 θα είναι ένα πολύ ακριβό παιχνίδι πίστας φτιαγμένο από petrolheads για petrolheads. Αν τελικά φτάσει στην παραγωγή..

BMW M3 GT4

BMW M3 GT4

BMW M3 GT4

blog comments powered by Disqus
All greek to you? eh?
try the english version

My new site! We moved!

Μοιράσου τό

Share/Bookmark

Κατηγορίες άρθρων

Featured Post


Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου,
έχε υπόψην οτι μπορείς να εγγραφείς στο
RSS feed του blog πατώντας το πορτοκαλί
σφαιρικό εικονίδιο ακριβώς κάτω από το logo

Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις