gReekNET :  web 2.0 is here

#OutOfYourCultiCloset: Ένα Ελληνικό Twitter Φαινόμενο


Πριν από λίγο καιρό, οι δημοσιογράφοι Νίκος Φωτάκης (@Nkfotakis) και Γιάννης Νένες (@YannisNenes) αποφάσισαν να αρχίσουν να γράφουν παρελθούσες πολιτισμικές ατασθαλίες τους για τις οποίες ενδεχομένως να ντρέπονται σήμερα, κάθε Παρασκευή στο Twitter. Περιέγραφαν το παιχνίδι με το hashtag #outofyourculticloset (hashtag = μια λέξη με τα "καγκελάκια" μπροστά, την οποία βάζεις ώστε να ομαδοποιούνται πιο εύκολα τα σχετικά tweets) και παρέμεινε λίγο περιορισμένο και ελάχιστα γνωστό. Μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή.

Την περασμένη Παρασκευή λίγες εκατοντάδες Έλληνες για κάποιο λόγο που ποτέ δεν θα μάθουμε ξέρασαν μαζικά και επώνυμα χιλιάδες προσωπικά (πολιτισμικά αλλά και άλλα) μυστικά τους στο Twitter, δημιουργώντας ένα πρωτοφανές και ξεκαρδιστικό thread. Το φαινόμενο κράτησε από νωρίς το απόγευμα μέχρι αργά τη νύχτα που άρχισε να κοπάζει (εξακολουθούν να εμφανίζονται, αν και με λιγότερη συχνότητα). Να μερικά δείγματα.

@internetakias Εχω πάρει snuggie :( #outofyourculticloset

@greekgaylolita Mικρος ημουν ερωτευμενος με τη Μελιω απο τους Φρουρους της Αχαιας. Ακομα ειμαι #outofyourculticloset

@fou Το πρώτο μου LP ήταν του Don Johnson (από το Miami Vice) #outofyourculticloset

@Amatyultar Ξεκίνησα να βλέπω '4' με σκοπό να κράξω και τώρα δεν μπορώ να σταματήσω! #outofyourculticloset

@kpetriti Είδα την τσόντα από το νοσοκομείο...Δεν μου άρεσε...Χαζοί διάλογοι...χάλια πρωταγωνιστές...ένα * #outofyourculticloset

@Stoxasths Έχω δει τον Τιτανικό τρεις φορές στον κινηματογράφο κι έκλαψα οικτρά και τις τρεις φορες #outofyourculticloset

@kostasm Έχω στο αυτοκίνητο cd με τα Best of της Θώδη. #outofyourculticloset

@efou δε μου κάνουν καμία αίσθηση τα τραγούδια του Κωνσταντίνου Βήτα #outofyourculticloset

@ZlatkoGr Έχω τραγουδίσει "είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης", πάνω στο τραπέζι στα μπουζούκια. #outofyourculticloset

@igetis Δεν είχα χάσει επεισόδιο από τα σύνορα της αγάπης!!#outofyourculticloset

@Afroditak έχω πετσέτα θάλασσας Σάκη (ήθελα κ σεντόνια) #outofyourculticloset

@lnap Έχω κλάψει βλέποντας το Αρμαγεδών. #outofyourculticloset

@dark_tyler Έχω όλο το Melrose Place αογρασμένο σε πειρατικά DVD πριν καν κυκλοφορήσει από το στούντιο. #outofyourculticloset

@Krassakopoulos ωχ μόλις θυμήθηκα κάτι αληθινά τραγικό: έχω αγοράσει από μαύρο το disco girl του Σάκη #outofyourculticloset

Και κάποια στιγμή το concept εντελώς αυθόρμητα διευρίνθηκε, κι ο κόσμος άρχισε να γράφει μυστικά όχι πολιτισμικά, αλλά προσωπικά. Πολύ προσωπικά. Όπως:

@vatraxokoritso Στο γυμνάσιο είχα συμμαθητή τον Ρέμο, τότε τον έλεγαν Πασχαλίδη και δεν έριχνε γκόμενα ούτε με δίκαννο #outofyourculticloset

@ggsuss όταν περπάταω στο δρόμο με ακουστικά, το παίζω Richard Ashcroft στο Bittersweet Symphony και σπρώχνω γριές (όχι πολύ) #outofyourculticloset

@demy_offradio Μου επετράπη η είσοδος στον Ίκαρο στη Μύκονο αφού οι κολλητοί με είχαν δηλώσει τραβεστί #outofyourculticloset

@Birdy_Nam_Nam: Μου αρέσει να κλεβω μολυβακια από το ΙΚΕΑ #outofyourculticloset

@cdiorellla γυρω στο 97' ειχα ξυρισει τα φρυδια μου #outofyourculticloset

@lenaki_p μικρή είχα δώσει σε ένα μωρό να πιεί κολόνια... το πήγαμε στο νοσοκομείο (όλα καλά πήγαν) #outofyourculticloset

@i_louko στήθηκα στην ουρα για τα εισιτήρια της madonna 7 ωρες κ είπα σε ολους οτι τα εκλεισα απο το ιντερνετ #outofyourculticloset

@fiznas Στο ΤΕΙ μπηκα στη ΔΑΠ για να περναω μαθηματα.Και το κολπο επιασε #outofyourculticloset

@angelina_angel Μεθυσμένη, έχω ξεράσει δίπλα από το μαξιλάρι της αδερφής μου, ενώ εκείνη κοιμόταν... #aidia #outofyourculticloset

@Apoll0nia Μου φίλησε το χέρι ο David Hasselhoff (βλ. Baywatch!) όταν πήγα να δω τον kit από κοντά! looool #outofyourculticloset

@vtripolitakis Μικρός πήρα το κλειδί από μπετονιεράκι και το πέταξα μέσα στο τσιμέντο. #outofyourculticloset

@kanella Μικρή έλεγα ότι οι Γερμανοι έκαψαν το δημοτικό μου + πηδάγαμε απο τα παραθυρα για να σωθούμε. #outofyourculticloset

@room548 διαβαζω καθε βδομαδα το Σε Ειδα της @AthensVoice αλλα ποτε δε με βλεπει κανεις :( #outofyourculticloset

@kpetriti Έχω κλέψει μία γόμα, στο δημοτικό και ένα πεντοχίλιαρο από τον μπαμπά μου. Κανείς δεν κατάλαβε ότι τα πήρα εγώ.Σσσσσ #outofyourculticloset

@boukouvalas Εχω πάει στο περίπτερο της πλ. Καραισκάκη για να αγοράσω στον Πρόεδρο Βασίλη Λεβέντη Memphis 10άρια. #outofyourculticloset

Όπως καταλαβαίνεις, πάρα πολλοί άνθρωποι έμειναν κολλημένοι στις οθονες τους διαβάζοντας τα ξεκαρδιστικά μυστικά ξένων μέχρι αργά τη νύχτα. Πώς μπορείς να παίξεις κι εσύ: Μπες στο Twitter, και ψάξε το hashtag #outofyourculticloset. Αυτό ήταν.

via
blog comments powered by Disqus
All greek to you? eh?
try the english version

My new site! We moved!

Μοιράσου τό

Share/Bookmark

Κατηγορίες άρθρων

Featured Post


Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου,
έχε υπόψην οτι μπορείς να εγγραφείς στο
RSS feed του blog πατώντας το πορτοκαλί
σφαιρικό εικονίδιο ακριβώς κάτω από το logo

Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις