Η Google ανακοίνωσε χθές το ετήσιο Zeitgeist της εταιρεία, το οποίο αποτελεί μία ματιά στο 2009 μέσα από τα μάτια όλου του κόσμου στο διαδίκτυο. Το Zeitgeist 2009 προσφέρει μια προοπτική των σημαντικών γεγονότων του έτους, καθώς και των τελευταίων τάσεων, η οποία βασίζεται στις διαδικτυακές αναζητήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google παγκοσμίως.
Οι πιο δημοφιλείς όροι αναζητήσης παγκοσμίως για το έτος 2009 είναι:
1. Michael Jackson
2. facebook
3. tuenti
4. twitter
5. sanalika
6. new moon
7. gaga lady
8. Windows 7
9. dantri.com.vn
10. torpedo gratis
Όσον αφορά στην Ελλάδα, οι δημοφιλέστεροι όροι αναζήτησης αφορούν στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, στα ειδησεογραφικά portals, καθώς επίσης και στο YouTube. To facebook φαίνεται ότι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των Ελλήνων χρηστών, με την διάσημη υπηρεσία video της Google να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, καθώς επίσης και τη δημοφιλή ειδησεογραφική ιστοσελίδα in.gr αμέσως μετά.
Οι πιο δημοφιλείς όροι αναζητήσης στην Ελλάδα για το έτος 2009 είναι:
1. facebook
2. youtube
3. in
4. games
5. lyrics
6. google
7. yahoo
8. video
9. tube
10. msn
Γρηγορότερα αυξανόμενες αναζητήσεις στην Ελλάδα:
1. facebook
2. troktiko
3. zougla
4. facebook
5. gamato
6. greek movies
7. παιχνίδια
8. maps
9. yahoo.gr
10. sport