Kαμία διαφορά δεν έχουν για τους καταναλωτές η μηχανή αναζήτησης της
Google από αυτή της
Microsoft, γνωστή ως
Bing. Αυτό τουλάχιστον φαίνεται να υποστηρίζει
άρθρο του CNN Money! Η αλήθεια είναι πως δε μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε πως είμαστε απλά πιόνια στο παιχνίδι των δύο μεγάλων εταιριών, μια απλή διερεύνηση του πράγματος καταρρίπτει τον παραπάνω ισχυρισμό. Συγκεκριμένα, τουλάχιστον προς το παρόν, το φαίνεται να υπάρχουν αρκετές διαφορές! Από το άρθρο,
βρήκα την ιστοσελίδα bing-vs-google.com η οποία συγκρίνει τις δύο αναζητήσεις δίπλα δίπλα. Δύο είναι τα πράγματα που ξενίζουν σε κάθε αναζήτηση. Στη Google, το γραφικό μινιμαλιστικό περιβάλλον που δεν αλλάζει ούτε μέσω του
iGoogle και η ύπαρξη διαφημίσεων σε πολύ περισσότερες αναζητήσεις. Στο Bing, η πλήρης αδυναμία να προσαρμόσει αποτελέσματα για την εκάστοτε χώρα, ακόμη και μέσα σε τοπική αναζήτηση και η απουσία πάμπολλων υπηρεσιών σε διάδραση (Email, χάρτες, βίντεο κλπ). Το Bing για την Ελλάδα είναι απλά αναζήτηση.
Εν συνεχεία μπορούμε να δούμε μεγάλες διαφορές σε ορισμένες αναζητήσεις. Από πλευράς του Bing, είναι εμφανές πως στα δύσκολα, δημιουργεί πρόβλημα. Η αναζήτηση για “αστυνομικό τμήμα καλλιθέας” ή “ελαιοχρωματισμή παναγιώτου” (το ορθογραφικό λάθος είναι εσκεμμένο) προκάλεσε πλήρη σύγχυση στη μηχανή της Microsoft. Αντίστοιχα, ένα πρόβλημα της Google είναι ότι σπανιότατα θα σε αφήσει χωρίς αποτέλεσμα ακόμη και μετά από δεκάδες προσπάθειες. Η Google απλά θα αρνηθεί να κάνει την αναζήτηση “wikipdia wlmart watchmn” (η αναζήτηση μοιάζει τελείως ανούσια) και θα διορθώσει και τις τρεις λέξεις σε κάθε περίπτωση.
Οι δύο αναζητήσεις είναι διαφορετικές με ελάχιστα κοινά σημεία, και τελικά οι χρήστες έχουν ανακυρήξει καθαρό νικητή. Θα καταφέρει άραγε κανείς να κάνει το θρόνο του να τρίζει;